Get me outta here!

16 sierpnia, 2015

Coś innego


Pewnie wielu z Was zastanawia się co robić, kiedy na dworze jest 30 stopni w cieniu, siedzenie przed komputerem jest już męczące, a Wy nie możecie sobie znaleźć wygodnego miejsca.
W tym poście chciałam napisać Wam co ja robię, żeby się nie nudzić w takie upały.
Mieszkam w bloku, więc wyjście na ogródek nie wchodzi tu w grę. Dlatego ratuje mnie mój wiatrak. Podczas gdy w miarę chłodne powietrze na mnie wieje to czytam książkę, fanfiction lub oglądam coś w telewizji (chociaż z tym ostatnim jest różnie bo telewizor daje dużo ciepła, więc staram się go nie włączać) Super rzeczą jest tez woda z lodem, cytryną i miętą. Wiele osób to polecało, więc chciałam sprawdzić czy to naprawdę działa. Działa, uwierzcie mi to chyba najlepszy napój na takie dni. Kocham tez pić cole/pepsi (nie wiem czym się różnią, więc mi wszystko jedno) z lodem.
A co jeśli nie mam już nic do czytania, albo po prostu nie mam na to ochoty? Wtedy postanawiam włączyć komputer i obejrzeć film (napiszę wam o 2 super filmach pod spodem) Wiem, że na początku pisałam, że siedzenie przed komputerem robi się męczące, ale kto nie kocha oglądać filmów/seriali? Na to zawsze jest czas i ochota. Mój ostatni sposób na spędzanie takich ciepłych dni to ochłoda w wodzie. Ja mam działkę, więc bardzo często rodzice wyciągają mnie siłą z domu żeby tam iść. Jak już się zgodzę i tam idę to wchodzę prosto do basenu, a jeśli nie macie basenu to super jest bieganie z wężem ogrodowym, przynajmniej coś. Nienawidzę chodzić na basen publiczny, nienawidzę pływać i jestem w tym strasznie kiepska, omijam takie baseny szerokim łukiem, ale jeśli ktoś z Was to lubi, to również polecam przejść się ze znajomymi na publiczny basen! Nie będę jak stara babcia i nie będę przypominać Wam o kremach z filtrem (chociaż to ważne i się smarujcie)


A teraz 2 filmy, które ostatnio oglądałam i uważam, że są godne polecenia
1. Dziewczyna i chłopak- wszystko na opak -- ten film oglądałam całkiem niedawno i powiem szczerze, że nie żałuję. Akcja całego filmu dzieje się w latach 60, chociaż film miał swoją premierę w 2010. Wszystko dopięte na ostatni guzik. Historia opowiada o nietypowej dziewczynce, która kocha rośliny, naturę i pewnego chłopca z sąsiedztwa. On natomiast unika ją jak tylko może przez co łamie jej serce. Bohaterowie są dziećmi, mają może 10 lat (tego nie jestem pewna, nie mam pamięci do liczb)
2. THE DUFF. Pewnie większość z Was to oglądała. Historia dzieje się w szkole, wszystko skupia się na jednej niezbyt ładnej dziewczynie (według mnie wcale nie była taka brzydka no ale), która żyje tylko swoim Twitterem, Facebookiem. Ma dwie przyjaciółki, które są od niej o wiele ładniejsze i dziewczęce. Przedstawiciele płci przeciwnej rozmawiają z nią tylko dlatego, żeby w jakiś sposób dotrzeć do jej przyjaciółek. Bianka jest tak zwanym DUFFEM. Lekki, luźny film idealny do obejrzenia jednorazowo wieczorem. Film z 2015 roku
Następnym razem postaram się polecić Wam więcej filmów, ale ostatnio nie miałam czasu nic obejrzeć. Poprawie się, tak jak z pisaniem postów, bo <chyba> są coraz lepsze.
Avis x

0 komentarze:

Prześlij komentarz